Otestování webu nebo aplikace a vypracování zprávy s návrhy oprav, které by umožnily dosažení efektivního zlepšení stavu přístupnosti, vyžaduje čas.
Nabízenou službu proto zpoplatňujeme uvedenou sazbou. Rádi vám však poskytneme i dílčí informace a budeme s vámi komunikovat o daných problémech i mimo placenou službu.
Služba | Cena |
---|---|
Audit přístupnosti | 700,- Kč/hod |
Cena je konečná, nejsme plátci DPH.
Příklad kalkulace auditu přístupnosti
Cena testu zahrnuje vlastní realizaci testu a následné zpracování zprávy v dokumentu "Audit přístupnosti" včetně doprovodné komunikace dle požadavku zákazníka.
Cenu výsledné práce stanovujeme individuálně v závislosti na jeho rozsahu. V případě webu zpravidla netestujeme celý obsah (z časových ani praktických důvodů to není reálné), ale vybereme jen několik reprezentativních stránek a ty otestujeme. Testuje se 10 - 15 různých stran reprezentujících typy obsahu webu. V případě mobilní aplikace se ověřuje celková funkčnost podle účelu aplikace.
Orientační kalkulace ceny Auditů dle typu složitosti webu:
Jednoduchý | Běžný web | Komplexní |
---|---|---|
statický web o 2 - 3 šablonách rozvržení obsahu; statické menu, externí soubory | web s dynamičtějším obsahem, rozbalovací menu, widgety (pro zobrazování dynamického obsahu, ('disclosure', 'carousel'...), více šablon rozvržení obsahu, formuláře, multimediální obsah; externí soubory | komplexnější weby, SPA, využívající JS knihovny (Angular, React...), dynamické vyhledávání s filtrováním výsledů...; multimédiální obsah, externí soubory; |
do cca 15 000 Kč | cca 15 000 - 20 000 Kč | cca 20 000 Kč a více... |
Konkrétní cena je vyhodnocována a dohodnuta jednotlivě dle aktuální podoby testovaného webu.
Standardní doba realizace je tři týdny. Konkrétní termín dodání závisí na aktuálních objednávkách a je domlouván individuálně.
Tip! Služby objednané u TyfloCentra Brno, o.p.s. můžete uplatnit jako tzv. náhradní plnění.